Sjukt bra

Red Molle barbacka i hagen idag och det gick såå bra :) Helt sjukt att man innan man kommer till stallet kan må dåligt men när man kommer dit eller ah för min del vara påväg dit vara pigg och glad! Så var det för mig idag, var nere och funderade på massa tråkigheter men när jag kom till stallet släppte det helt. Detta är varför jag cyklar långt, ibland flera gånger i veckan, till stallet. Just för att få den där härliga lättnaden när jag är i stallet. Där är det inget att fundera på, eller jo, jag kan tänka i evigheter där men då på någotvist tänker jag positivt. Det är bra att ha en plats man alltid mår bra på, mitt är i stallet med hästarna <3
 
Jag red ju barbacka, det är också något som får mig lite extra glad! Jag är inte jättefötjust i sadel men den behövs ju ´såklart, och det är inte supermysigt att rida barbacka på en galen/benig häst/ponny. Men Molle är en perfekt barbacka häst, han är rund och go och så går han riktigt fint barbacka :) Kommer nog fortsätta rida barbacka på han ett tag, förutom i skogen, för säkerhets skull :)
 
Foto: Syster. Bild från förra sommaren.

Kommentarer
Postat av: E L I N F E L I C I A S

underbar bild!

Svar: tack, en av mina favoriter :)
Lisa Nilsson

2012-09-07 @ 21:52:57
URL: http://elinfelicias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0