Instagram och vildsvin?

Testar den här nya instagramgrejen blogg.se har. Jo det funkar ju, dock blir bilden i väldigt dålig kvalité ser det ut som, men den är ju bra när amn itne har mycket tid på sig att blogga (y)
 
Annars har jag inte gjort mycket, var hos Mollebolle idag. Vi red ut och det gick väl... sådär haha. Molle var inte sig själv alls, superstel och typ orolig. Annars brukar Molle vara hyffsat lugn i skogen, eller mja, pigg som attans brukar han vara men inte stressad som idag. Såg sen att det var väldigt mörka moln på himlen så kanske var ovädret i luften han reagerat på, eller att de andra djuren i skogen gjort det. Kan tänka mig att han kände vittring av vildsvin och dom möter man ju gärna inte :) Rådjur finns det miljarder av där och det ser vi varje uteritt men vildsvin har jag aldrig stött på (peppar peppar) trots att jag vet att det finns massa. Aja, vi överlevde iaf ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0