Spotify

Jag är alldeles för dålig på att använda min spotify, har knappt några bra spellistor alls. Men nu tänkte jag att jag skulle ta tag i den jag lyssnar på mest och jaa, jag har 30 låtar kvar haha, hade över hundra... Men håller på att fylla på den nu med nya låtar. Går sådär, det är alltid lättare att ta bort låtar än att hitta nya :( SÅ detta lär ju ta ett par timmar till ;)
 
Jag är sjukt kräsen i min musiksmak, jag lyssnar på långt ifårn allt haha. Vill ha grymma clublåtar men är dom för långa i intro så trättnar jag och tycker låten är tråkig. Om jag lyssnar på en lygn låt så är det viktigt med hur rästen är, den ska passa låten och vara sjukt fin.. Aaa. så förstå att detta tar tid :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0