Ridit, sjukhus

Red ju på Aledal nu innan. Hoppning vad det idag, studs på Darko. Det gick faktiskt väldigt bra, kände bra hela tiden, kom inte speciellt knasigt någon gång utan det flöt på rätt bra :)
 
Nästa vecka ska jag inte vara med, ska till sjukan imon så kommer inte vara på hugget på en vecka efter. Tror jag iaf, haha jag har inte jättekoll på hur länge jag är borta men vet att jag inte kna rida nästa vecka iaf, lite tråkigt då jag tycker Darko är en mysig häst att rida, väldigt trevlig, lite stark men efter några halvhalter och tempoväxlingar släpper det :)
 
Men jag får väl hoppas jag får en trevlig häst näst nästa gång iställer (får säkert inte det bara för jag hoppas, peppar peppar.)
 
Bild från när vi badade på Aledal, har inga bilder från lektionerna där men denna är därifrån iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0