Tröttare än tröttast

Första dagen på Hööks idag, det gick bra  och tiden rullade iväg vilket var skönt då det inte blev någon dötid alls. Men från att vara soffliggare hela dagarna till att vara aktiv i flera timmar tar vekligen på hjärnan.. ja hjärnan. Jag är sååå trött och efter ett tag märkte jag hur sakta jag tänkte haha :( Men det var ju en del att ta in tillskillnad från att sitta hemma hela dagarna. Kroppen är dock pigg, jag brukar ju känna trärt om, att kroppen är trött men inte hjärnan (säger man så?) men nu känner jag att jag skulle kunna somna när som helst.. Måste dock vänta, annars vaknar jag väl inatt och det vill jag inte, så ska försöka hålla mig vaken ett tag till innan jag somnar pladask i sängen :)
 
Ryggen är förresten mycket bättre idag, skönt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0