Praktik

Imon ska jag börja min praktik på Hööks, spännande! Jag ska dock vara där två gånger i veckan bara men det blir superskoj ändå. Det är ju en plats som passar mig så jag är positiv till detta! :) Det är bra och kul att lära sig nya saker om sin sport och det lär jag ju göra nu när jag praktiserar på Hööks :) Dom är förövrigt jättetrevliga där och Pia som blir min handläggare är jättesnäll och jag känner på mig att tiden där kommer bli jättehärlig :)
 
Skönt att äntligen få göra någonting och inte bara sitta här framför tvn hela dagarna. Jag märker det nu med när jag inte får rida eller träna att min rygg tar mycket stryk. Jag har dålig rygg och måste röra på mig för att den ska må bra, vilket ridningen hjälper till med. Så nu när jag inte rör på mig så jag har ont igen. Det slog till över svanskotan idag när jag reste mig vilket inte har släppt än. Men på fredag ska jag rida igen så hoppas ryggen ger med sig ganska snabbt :)
 
Bore, min lilla favvisponny på Himlabacken, världens snällaste häst verkligen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0