Paket från posten!

Idag vaknade jag av att det knackade på dörren och hundarna började skälla, "jobbigt" tänkte jag och tänkte sova vidare. Men då slog det mig att jga väntar ett paket och det kanske är det som kommit, så snabbt som attan satte jag på mig ett par byxor och rusade ner för trappan och när jag öppnar dörren ser jag postbilen och en man med ett paket :') Tjohoo, det var min hjälm som kom, en charles owen professional. Den satt jättebra, visst det ser lite ut som en svamp på huvudet men det skiter jag i ;) den är skön och sitter bra, det är huvudsaken :D
 
Photo: Välkommen hem! :) #charles #owen #professional
Får inviga den på fredag om det inte regnar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0