Kräsen

Just nu sitter jag och letar strumpor. Låter lite konstigt jag vet men jag är jättekräsen när det gäller strumpor sedan jag köpte footlockers som är såååååå bra! Det dumma är att Footlocker finna vad jag vet bara i Stockholm och där är man ju inte varje dag direkt och man åker ju inte dit för att bara köpa strumpor.. Så nu sitter jag och letar efter några som har de materialet jag behöver och som inte kostar multum vilket är sjukt svårt märkte jag -.- Jag kan nämligen inte ha strumpor med för mycket bomull i, har några par men dom använder jag sällan och gör jag det är det när jag går hemma, dom är kalla och absorberar inget fukt alls, så om man skulle svettas eller bli lite blöt om fötterna blir ja iaf jag iskall :( Och nu när jag letat så länge hittar jag iprincip bara strumpor med mycket bomull i :(
 
Såg på gina av alla ställen att de hade i de material jag vill ha men vet inte hur passformen är, vill ha med förstäkning på undersidan och med "resor" i mitten. haha jag låter skitknasig märker jag nu!
 
Så om någon har vägarna förbi Stockholm får ni gärna köpa strumpor åt mig på Footlocker ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0