Kaos!

Ridning på Aledal idag ju, som jag längtat. Men men, man kan ju inte alltid få som man vill, ska inte säga att det gick skitdåligt för det gjorde det inte, jag kom över alla hinder iaf haha. Jag fick en extremt seg häst, och det var inte hans dag idag stackarn. Han ville inte alls hoppa bana idag eller, ja han var latare än vanligt kan man säga. Anette pushade mig som attan idag när Ponnyn inte gjorde som han skulle. Men jag fick säga till på skarpen massa gånger och det blev ändå bättre och bättre, sista linjen blev jättebra så en bra avslutning iaf.
 
Förresten, det var Sofies och Emmies pappa som skulle skjutsa idag och dom var lite sena att komma iväg men skitsamma tänkte jag. Men några minuter efter de kommit iväg får jag ett sms av sofie där det står "VI HAR FÅTT PUNKA" haha asså va? hur kan ddet hända, vi som redan var sena.. Som tur var kom mamma precis hem så vi fick kasta oss iväg och hämta upp Emmie och Sofie. Stress stress stress.. Att stressa när jag inte kan påverka hur fort någonting kommer gå är det värsta jag vet. 
 
Men jag lever iaf, och vi hann till lektionen även och det blev tajt om tid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0