Halloween

Något jag har tänkt på och jo faktiskt stör mig på är hur tjejer klär sig på Halloween. Jag förstår att vissa kommer störa sig på mig när jag säger min åsikt nu och då får ni göra det för det är min åsikt och jag har rätt och säga vad jag tycker här på min blogg. 
 
När det är Halloween ser man massa bilder på facebook, instagram och bloggar på folk som klätt ut sig. Tanken med att klä ut sig på Halloween är väl faktiskt att man ska se läskig ut (rätta mig om jag skulle ha fel) dock så tycker jag väldigt många tjejer i stället ser detta som en chans att visa upp sig. För vem har inte sett massa som klär ut sig till sjuksköterskor med kortkortkläning/kjol eller liknande? Jag förstår inte varför man ska klä sig så sexigt som möjligt när man egentligen ska klä sig läskigt? För man blir ju definitivt inte läskigare av att visa mer hud...
 
Jag själv har inte klätt ut mig på väldigt länge, och jag har inte varit ute nu under Halloween heller. Men hade jag klätt ut mig så hade jag försökt se läskig ut, inte klä mig som en ängel eller något. Och hade jag gått ut på Halloween hade jag tyckt det varit sjukt mycket coolare och häftigare om alla såg läskiga ut, någon som håller med?
 
Om denna "trend" med att visa hud istället för att vara läskig skulle försvinna skulle jag vara ute varje kväll under Halloween, fan vad grymt det hade varit om precis alla varit utklädda till läskiga varelser ;)

Kommentarer
Postat av: Retard Riders- Martina

Håller verkligen med! Det är ju meningen att man ska vara skrämmande och läskig, inte se ut som någon utspökad strippa! :P

Svar: Åh tack, kunde inte säga det bättre själv :D
Lisa Nilsson

2012-11-05 @ 13:44:17
URL: http://RetardRiders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0