Godis

Har suttit i soffan hela dagen och inte gjort ett jävla skit... Har fortfarande på mig sovtröjan och har inte ätit sedan frukost. Tänkte göra nudlar men det har inte blivit av eftersom jag har ätit godis konstant sedan i morse... Känner mig lite lagom onyttig nu hee. Äter mängder med nötcreme, så gott är det :') och för att inte tröttna varvar jag med en suris, en hallonflaska eller vad dom heter, sjukt sura är dom! 
 
Såhär ser mina dagar ut ungefär, förutom godiset då, så mycket godis brukar jag inte äta men idag är det lördag och min godisätardag så då passar jag på att proppa i mig. Det är så tråkigt nu när jag inte har något att göra, och har sån jäkla ridabstinens nu med, har inte fått rida på läänge :( och jag får inte vara med på lektionen på måndag heller. Men ska dit och titta på iaf, man lär sig ju på det med :) 
 
Nästa vecka på fredag är tanken att jag ska börja rida en häst i stallet i skogen, kommer bli jättekul, charmig häst det där :) Så det blir min igångsättning sen operationen :)
 
Deppinlägg jao, så kul är mitt liv just nu, någon som har ett jobb över åt mig? :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0