Återbesök

Tjo. 
 
Var på äterbesök idag hos läkaren för att ta ut skenorna jag hade i näsan. Vet inte varför men har varit sjukt nerväs inför detta, mycket mer nervös än själva operationen haha, ja det låter kanske knäppt. Och när jag väl kommer till läkaren är det första han säger att detta är rätt obehagligt och frågar om jag har förberett mig mentalt? Säg vad!??? "eeeh jjaa..jag är väl så illa tvungen" fick jag ut till svar. Då säger han att han ska hämta grejer och han börjar med en gång..
 
Och visst hade jag rätt, man ska alltid lita på magkänslan eller hur? För detta var faktiskt det värsta men hela operationen.. Det gjorde så sjukt ont, först ska han klippa av tråden i näsan  ajajajjjjjj, sedan blir det galet mycket värre när han tar ut skenorna! Dom var ju runda/ovala och jättestora... Jag trodde det var sko raka skenor som nästan skulle trilla ut när han tog bort tråden. Men icke.. Ont gjorde det. 
 
Men nu måste jag kila.. Tjoflöjt!
 
PS: jag lever nu iaf och andas otroligt bra ur den vänstra näsborren wihooo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0