Superhelgen

Har varit och kollat och fotat superhelgen hela helgen med Sofie :D Bästa tjejen! Var ju andra gången jag fotar hästtävling så hon fick vara lite lärare hihi :D Hon kan ju maaassaa och det är ju bara bra för mig! Så nu är jag på g, ska fota nästnästa helg också är tanken, med Sofie då såklart :) Har ju blivit lite smått (jäättemycket) beroende av att fota nu haha. Det är ju skitkul, vill bli så bra som Sofie men med tanke på att hon började när hon var plutt och jag började nu så lär ju det vara typ om 10-20 år sådär :D
 

Kommentarer
Postat av: Sufi

Blir ju nästan lite rörd :') Du är jätteduktig redan, det är sant! Dina bilder är mycket, mycket bättre än vad mina var i början. Om inte min hårddisk var kraschad skulle jag bevisat det för dig. Tror att du kommer bli superduktig när du väl köpt lite egna grejer och övat in det där med manuella inställningar :D

Svar: Aaw ^^ det är ju så skoj :D längtar så tills jag har mitt eget i handen :)
Lisa Nilsson

2012-07-24 @ 17:10:39
URL: http://fih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0