70 000 ridhusbilder.

Det regnade.. Behöver jag säga mer? åh, så typiskt. Hästarna var sååå fina och det var superkul och intressant, MEN det regnade vilket gjorde att de bestämde sig för att flytta in allt, ridhus=dåliga bilder.. Men någon kanske blev bra. Tur jag ha Sofie, jag typ: sofie då får ställa in inställningarna :D:D Haha jag är inte speciellt duktig på det där med kameror heller .. Men Sofie lånade ut sin gamla till mig :D Så jag fotade med den. Det gick bra tills dag två, då ville den inte vara med längre :( Error.. Men den försökte faktiskt så gott den kunde.
 
Sofie har alla bilder på sin dator. Hehe som sitter säkert och skrattar för sig själv när hon ser mina. :D Men jag fotar ju aldrig och det var typ första gången så vad ska man begära?? :D Bra jag har bästa Sofie som kan lära lilla mig då :D Hon är ju så duktig! Och så kommer jag där och ser ut som ett fån :')
 
Men just det, jag sa aldrig varför jag är hemma nu, men jag sa att det regnade och detta gjorde så att hoppningen ställdes in :( Typ det jag ville se mest -.- så vi bestämde oss för att åka tidigare.
 
Men jag hade sjukt kul ändå :D

Kommentarer
Postat av: Din ven Sufi

Men sluta din mupp, du är inget fån och du är jätteduktig! Skulle aldrig skratta åt dina bilder! Jag har inte hunnit kolla igenom dom än men dom såg BRA ut när jag la in dom på datorn. Det är inte lätt att fota med system om man är van, och speciellt varken hästar (som rör sig) eller i ridhus! Du är bra, håll käften. Haha! Du får dina bilder om du har nåt usb att lägga dom på? :D Puss <3

Svar: Hihi vad gullig du är :D he nä, du satt och pillade hela tiden, haha jag fattade inte alls vad du höll på med :') Jag har ett usb, kan ge dig det på fredag? :) puss <3
Lisa Nilsson

2012-07-14 @ 21:32:32
URL: http://fih.blogg.se
Postat av: Sufi igen, heh

(haha om man INTE är van, menar jag ju)

2012-07-14 @ 21:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0