Välkommen till min nya blogg!

Hejsan hejsan nu funkar det! tycker det blev helt okej för att bara ha gjort det lite snabbt :) kommer säkert lite ändringar med tiden.

Här är det ju då jag kommer blogga från och med nu. Kommer blogga som innan, kanske mer men inte mindre ;) Ni kanske vill ha en till presentation av mig? Säg till isf, skulle ju vara bra med ett "om mig" vis sidan men vet inte riktigt hur man gör (a) jag får googla lite så får vi se om jag listar ut det. Annars kan ju ni som är lite kunnigare än jag säga hur man gör ? :D

Men som sagt säg till om ni vill att jag gör en presentation om mig igen!

 

/Lisa, haha visst ja, har ju blivit en vana nu ;) men nu behöver jag inte skriva så mer för det är ju alltid jag som sriver :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0