Uppdrag öka i vikt!

Nu har ni läst mina inlägg om samhällets skönhetsideal och ni vet vad jag vill med min kropp. Jag är i en svacka och har länge legat under den vikt jag vill ha. Men nu ska jag göra en förändring. Min älskade pojkvän utför nu en förändring för min och hans skull och jag ska nu göra detsamma för han. Jag har lovat han att efter jag blivit frisk ska jag ta tag i mig själv, börja träna, äta rätt och sova ordentligt. Det är en stor utmaning för min men jag ska göra detta för jag vet att jag mår mycket bättre av det.

Ni kommer få se min utveckling här på bloggen, jag vill lyckas och jag vill hålla det. Hoppas någon kan inspireras av vad jag gör och förstår varför jag skriver det här på bloggen :)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tycker det är jättebra att du går ut och pratar(skriver) om detta. :)

2012-01-20 @ 01:12:35
URL: http://jeeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0