Underbar ridlektion

Jag har ju ridlektion på måndagar. Idag vart det nya hästar (man har samma häst tre gånger sen byter man. Och denna gången fick jag Bau, säger er ingenting ;) En liten tinker är det :) Hade inte så stora förväntningar då han sett ganska trist ut men han var faktiskt riktigt rolig att rida, lite utmaning men sånt är kul :) Han var duktig och allt gick helt som det skulle, skönt att det gick bra nu, har inte fått den känslan på länge så det var väl välkommet! Ännu bättre med tanke på att jag blivit sjuk igen.. haha hann vara frisk en dag innan jag blev sjuk igen, hoppas inte lunginflammationen är tillbaka bara..

Jag stannar hemma imon iaf, orkade knappt med skolan idag och jag gick bara från 9 till 11.20 haha och imon går jag från 8 till halv 4 så tvivlar på att jag kommer orka med det :)

Konstigt nog känner jag inte att jag är sjuk när jag rider, hostade som tusan innan och efter men när jag red kändes det helt okej och jag hostade knappt alls. Men nu är det desto värre. Hoppas jag kan sova mig frisk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0