Tack!

Såg att ni uppskattade mitt steg för steg steg inlägg, blir så glad när jag får så positiv respons för det jag skriver :) Tack så hemskt mycket för de fina kommernaterna! Kommer troligtvis komma in mer på ridning nu när jag börjar ridskola så jag kommer skriva allt jag kan komma på :)

Fick en frågan om mina ridstövlar och de kanske är fler som undrar?

De är från Börjes och kostar endast 1445 kr. Man kan väl tro att de är pissdåliga pga priser men det är de inte. Knappt en skråma har de och jag har haft de i mer än ett halvår. Jag är jöttenöjd med dem och de är också de skönaste stövlarna jag haft på mig! Visst jag har inte testat stövlar för 5000 men av de i prisklass runt 2000-2500 som jag har testat tycker jag dessa är mycket skönare och ännu bättre att de är så pass billiga :) En perfekt hemmastövel!

Här är länken till stövlarna :)
http://webshop.borjes-tingsryd.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&$GUEST=SE&p=H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0