Snabbis

Gör en snabb uppdatering så ni vet vad som händer. Egentligen inte mycket. Funderar på att gå hem från skolan, känner mig riktigt risig och skulle inte vara kul om jag blev mycket sjukare ikväll. Dock blir jag alltid det, känner mig bättre på dagen och blir sämre på kvällen. Får åka hem och dricka mitt älskade te ;)

Tänkte ju använda mina nya skor idag med men jag är inte så säker på det längre, gå i höga klackarskor när man knapps orkar gå över huvud taget hehe :) Skulle så gärna vilja använda dom och det skulle vara ett jättebra tillfälle nu men det är som det är, jag får väl komma i mjukis i värsta fall ;) haah ne men vanliga skor åtminståne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0