Smärta

Jag red ju min första lektion igår. Och de hästarna har ju vanliga bomsadlar. Molle har däremot en bomlös sadel som är skiiitmjuk! Har aldrig suttit i något skönare, man sitter även som gjuten i den :)

Men nu till saken, jag är vad vid bomlös och men vet ändå att innan när jag red på himlabacken med bomsadel fick jag ofta ont på sittbenen av dom så jag köpte en sådan gel seet saver som man sätter på sadeln så det blir mjukare. Denna hade jag inte en tanke på att ta med igår haha, och det fick jag ta skit för idag för jag har så sjuukt ont på sittbenen nu, kan nog inte sitta på något hårdare än en säng om ens det :P

Så nu måste jag leta upp den, vet att jag tog med den till stallet men vart den är där har jag ingen aning om :P Jag får leta, mååste verkligen ha den, och har inte lust att köpa en ny för den kostar 399 kr.. Kan inte minnas att jag betalade så mycket för den?


Blogg.se kommer inte överrens med mig just ju, tänkte sätta bilden som länk men det ville sig inte, Gelpadden kan ni köpa på Hööks iaf :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken smart! :D Håller den sig kvar bra på sadeln eller glider den runt? :)

2012-01-15 @ 20:42:58
URL: http://highriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0