Skicka bilder, tips?

Jag skulle skicka bilderna som jag tog idag till Johanna, dock stötte jag på problem. På något vis går det att lösa men det tar en jävla massa tid.. Någotn som är bra på det här med att skicka bilder och kan tipsa om ett snabbt och smidigt sött att skicka typ 10-20 bilder? :) Känner mig så efter ibland haha!

Ska till Arian nu så jag hinner inte blogga mer ikväll. Vi ska antagligen kolla film vilket inte är mig emot, han hade fixat nya filmer så nu har vi och göra :D


Bild från i somras typ. Förhoppningsvis innan zjag var i turkiet eller väldigt sent på sommaren. Var mycket brunare efter Turkiet men det var ju en annars dålig sommar så mycket sol fick man ju inte hemma precis.

Kommentarer
Postat av: Martina ( SHUNI )

Var jättegärna med och diskutera på min blogg kring olika nosgrimmor! Vilken gillar du och varför? Är det någon du aldrig skulle kunna tänka dig att använda? Lämna ditt svar på min blogg! :)

2012-01-09 @ 12:36:35
URL: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0