Sjukisoutfit

Tänkte ha en blus igår egentligen men kom på att det inte är så smart när jag har feber ;) Så jag tog min mysiga väst istället :)

Det vad jättekul igår iaf. Hela feta släkten! Var massa år sedan vi träffade alla. När jag var liten träffades vi ofta på släktkalas och högtiden osv. Då kanske ni undrar vilka jag pratar om? Det är från mammas sida jag pratar om nu. Nu för tiden firar vi med mormor, morfar kusinerna och moster. Innan var det mina kusiners pappa och hans syskon, syskonbarn, mamma och några fler. Och alla dom var med igår, visst håller man sig uppdaterad. Inte så konstigt då man ser Mats (kusins farbror) på reklam på tv och vet massa som rider för han och så och en av hans döttrar gick i samma klubb som mig på innebandyn. Men nu var det väldigt längesedan man träffade alla och det var jättekul. Det är lite krut i dom, massa skratt och dom kan vara lite retsamma vilket jag tycker är kul :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0