Sanningar om mig 5 (bästis)

Jag har nu och sen två år tillbaka endast en bästis, och denna bästis haha, nä vänta jag säger bästa kompis ist ;) Men det är iaf min underbara pojkvän Arian. Han är min pojkvän och min bästa vän, jag kan säga allt till honom utan att behöva skämmas. Han har hjälpt mig som person något otroligt och hade hade varit noll utan honom.

Det finns inte ord till hur mycket han betyder för mig och jag blir alltid helt mållös när jag ska skriva om han för det flyger runt så många ord i huvudet och så många känslor, dessa känslor har inga ord, inte vad jag vet iaf och det gör att det blir så svårt att skriva om det. Men jag vet att jag älskar honom något otroligt och han är min finaste skatt <3

Det är min enda bästa kompis jag har, jag har haft bästa kompisar innan men de har svikit av knasiga anledningar och bara försvunnit. Jag vet inte varför då de inte sagt någonting utan det har avtagit och till slut inte funnits kvar.

Just nu klarar jag mig utan en bästa vän (som inte är min pojkvän) även om jag många gånger saknar det. Att alltid veta att man kan hitta på saker tillsammans utan att känna sig dum. Bara sitta och göra ingenting men ändå ha jättekul. Någon man kan dela sina intressen med och som har mig som no 1 och detsamma för mig.

Nu har jag en no 1, det är Arian. Men att ha en bästa vän till vid sidan av kan jag sakna ibland, jag kan inte alltid vara med Arian och vi har inte samma intressen vilket gör att vi inte alltid gör allt tillsammans. Nu säger jag inte att jag vill ersätta han utan jag vill ha en vän som bryr sig om mig som han gör och som jag kan ha kul med.

Men jag är oerhört glad över att jag har Arian, han bryr sig om mig som få och är med mig i vått och tort. Han var med mig idag på sjukhuset och förra gången jag var där. Och sa sa till han nyss att om jag inte får sova inatt åker jag till akuten, den enda han sa och det sa han med en gång var "säg till mig då <3" Han struntar i när, bara han vet att jag mår bra och det får mig att känna mig trygg. För jag vet att hur dåligt jag än mår så finns han alltid där. Jag är så tacksam att jag fått denna underbara kille, han är guld värd! <3

Vem hade jag varit utan Arian? Antagligen ingen härlig person utan en deprimerad tjej som sitter och glor in i väggen dagarna långa. Men jag har fått denna chans och det är jag otroligt glad för :) <3

Det enda som kan göra tillvaron lite ljusare och får mig att må ännu bättre är en till äkta vän!

Utan dig är jag ingen Arian <3

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Morsning! :D Mkt fin blogg! :D <3

Haft en bra torsdag?

2012-01-19 @ 20:10:01
URL: http://kindofscofield.blogg.se/
Postat av: Tova ♥ - Vinn en avancerad bloggdesign

Hejhej!

Just nu har vi en tävling om en avancerad bloggdesign. :) Det enda du behöver göra är att skriva en motivering till varför just du ska vinna. Tävlingen hittar du här: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/january/vinn-en-design.html#comment :D



MVH / Tova och Lina

2012-01-19 @ 20:33:42
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :D

2012-01-19 @ 20:35:47
URL: http://teamryttarna.blogg.se/
Postat av: vendela

Svara gärna på dagens fråga, kram :)

2012-01-19 @ 20:46:21
URL: http://vendelastertman.se
Postat av: josefine

Vet en jättebra sida/tjänst där du kan tjäna pengar på din blogg! Klicka på reklamannonsen på min blogg ovanför headern så kommer du dit. Du blir bara medlem, sedan ansöker du om samarbeten för att kunna lägga upp annonser och på sätt tjäna pengar :) Jättenkelt och bra!

2012-01-19 @ 20:46:37
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0