Sanningar om mig 3 (intressen i överflöd)

Jag har väldigt många saker jag vill göra. Tyvärr räcker ju som vanligt inte tiden till.. Jag tycker tom nu att jag har mycket att göra och nu har jag ridning ca två gånger i veckan, dans en gång i veckan,  friskis en gång i veckan. Detta är det jag gör varje vecka samma tider. Och så är det mycket mer man vill hinna med, speciellt att umgås med arian. Jag sover hos han iprincip varje kväll och vi träffas mer än många andra par jag vet om men det är så vi vill ha det. Skulle sakna honom för mycket om jag var ifrån honom i 2 dagar.

Sen har vi skolan, det absolut roligaste av de alla. NOT! haa, men det är ett måste och det går inte komma undan, lämnar man en sak får man mer att göra efteråt. Vilket jag är rätt duktig på (a) Men tycker man det är päst och pina blir det så :)

Ett intresse jag haft/har som jag slutade med just på grund av att allt blev för stressigt och jag inte orkade mer, det var innebandy. Jag tycker fortfarande det är superkul. Visst det hade lite fler anledningar till att jag slutade, som att jag kände att jag inte utvecklades (vilket är jätteviktigt för mig att jag gör) och för att jag saknade mitt gamla lag som var såå starka tillsammans. Men jag kände att jag kan inte träna två gånger i veckan vid flera tillfällen, min krop klarar inte av det. Det var för två år sedan nu tror jag. Då hade jag innebandy 3 gånger i veckan, ridning en dag, dans ? tror jag hade den med eller nu blir jag osäker men skitsamma :P och så tränade jag på friskis den tiden jag hade över vilket blev typ varje dag :) Det blev till slut för mycket att jag inte orkade mer.

Sedan har vi dansen, innan dansade jag reggeaton också men det slutade jag med för att jag vill ha mer tid och för intresset av det släppte. Men jag hade gärna velat dansa mer än magdans, vilka är jag itne helt säker på men samba hade varit kul och så verkar mtv style på dansinstitutet rätt skoj med, Dock får jag utesluta båda två, varken pengar eller tiden räcker till, tyvärr!

Så om jag ska sammanfatta det hela så hade jag velat Rida (helst flera dagar i veckan), Dansa (tre gånger i veckan), Spela innebandy (tre gånger i veckan), och tränat på friskis (flertal gånger i veckan). Som ni ser skulle detta aldrig gå ihop hhee. Tråkigt att jag vill så mycket jag inte har tid med men jag får prioritera det som är viktigast för mig vilket är min hälsa, och just nu gör Arian, ridningen, friskis och dansen bäst för min hälsa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0