Lunginflammation

Som jag skrivit innan har jag varit sjuk ett tag nu och har haft feber sen i torsdags. Jag har också haft en jobbig hosta och inatt ville sen inte ge med sig en sekund så jag kunde inte sova en sekund. Så hela natten satt jag och hostade (observera satt!). Så fort jag la mig ner fick jag hostattack, inte förrän på morgonen började den avta och jag kunde då sova lite på magen. Jag som  aldrig sover på mage haha. Men mamma ringde läkaren och jag fick tid där idag som tur var.

Gick till min husläkare först och fick ta prover och berätta hur jag mått osv. Sedan sa hon att jag skulle åka direkt till röntgen då jag hade för hög sänka så jag mamma och Arian åkte dit direkt. Fick ta lungröntgen och fick vänta ett tag, sedan kommer doktorn och säger att jag har en liten lunginflammation eller vad man ska säga, alltså inte så farlig. Skönt det iaf. Så imon får jag förhoppningsvis medicin så jag äntligen kan bli frisk.

Sitter och hostar som en galning. Snacka om att man blir seg av det..

Men nu vet vi varför jag mår som jag mår och snart kommer jag bli frisk igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0