Jag vet att jag är dålig

Förlåt för min urusla uppdatering men jag har ingen motivation till någonting knappt nu när jag är sjuk, vill bara ligga och titta på film eller sova. Det blir bättre, men jag vill bli frisk så jag orkar mer, just nu går det neråt. Jag kanske låter dyster men jag tycker det är okej att visa när man mår dåligt. Man är inte bättre bara för att man jämt visar glädje. Man ska vara det man är helt enkelt. Jag vill att mina nära ovh kära säger till när de mår dåligt. Det är kanske därför jag gör det med. Säg till om det blir störande.

Nu är det inte så att min blogg bara kommer innehålla massa dystra inlägg. Jag har en period nu när jag jämt är sjuk och då är jag inte speciellt glad. Men så fort jag blir frisk kommer jag må bättre och finna balansen igen :)

Läängtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0