Hoppning

Det var superkul att hoppa idag. Var ju superlängesen jag gjorde det så jag var ju som sagt väldigt nervös innan :) Men precis som jag sa förra gången, det hade jag ju inte behövt vara ;) Det gick bra, eller alltså bra för att vara mig iaf, min ridlärare känner ju inte mig och hon visste ju inte att jag knappt hoppat. Hon snackat alltid lite med oss när vi skrittar av vad vi gjort bra, dåligt och vad vi ska tänka på till nästa gång, då sa jag att jag tror jag aldrig hoppat så högt innan, haha Och hon bara: men då var det ju jättebra :D. haha.

Men det var grymt kul och jag längtar massa till nästa måndag, och så måste jag tacka söta ponnyn Dahlin som var jättebra första "hopponny" för mig om man säger så :) Pigg och glad och inte alls komlicerad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0