God morgon

Jag är redan vaken! konstigt haha, somnade ju ändå hyffsat sent igår. Fast inte så konstigt kanske, jag har ett svagt minne av att min hund kom instimmandes tidigt på morgonen haha, jag har en sladd vid dörren (till TVn) så jag inte kan stänga den. Sen fick jag ett sms at Molles ägare om jag kunde ta honom idag och det tackar jag ju inte nej till :)

Efter det kom mamma in och tänder!!?? haha och Sazzi (hunden) med såklart och väcker mig igen! Men nu är jag vaken iaf och det gör ju inget, m¨ste vända tillbaka dygnet till skolan ju :)

Ligger och myser här i min Onepiece, är hungrig men äta frukost är inte riktigt min grej. Innan när jag vaknat vid 12 någonting har jag ätit mat direkt ahah, vet inte vad men jag kan bara inte äta frukost :)


Morgonbild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0