Filmen

Kollade ju på en film.. eller aa det blev två ;)
Men den jag skrev om tyckte jag inte var någotnhöjdare, den var från typ 2004 men kunde tro den var från 1995 eller något. Väldigt omodern och det hände inte speciellt mycket heller. Ingen film jag skulle rekomendera :) Men jag kanske bara är kräsen då jag kollar film så ofta men så tycker jag iaf :)

Den andra filmen jag kollade på var Flightplan. Stor skillnad på film kan jag säga! Denna var skitbra verkligen. Både jag och Josse fick för oss att vi sett den förut, hmm konstigt. Dock kom vi på det typ när halva filmen gått så det måste varit väldigt länge sen vi såg den :) Men bra var den så den kan jag starkt rekomendera.

En bra och en dålig film. men nu måste jag allt gå och lägga mig. Man tilltalar sig själv att gå och lägga sig tidigt men det blir liksom aldrig som man tänkt sig och nu var jag väldigt filmsugen så det fick bli sent idag igen. Får ställa klockan lite tidigare iaf :)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Klockan 12 så kommer en överraskning upp på vår blogg. Tror att ni kommer gilla den, kolla in på bloggen då och se vad det är.



Kram ;)

2012-01-08 @ 10:44:59
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0