En dålig dag blev bra!

Idag har min klass praktik på schemat men den är ju slut och vi har fått en uppgift att göra om apu:n som vi kunde göra idag och imon om vi ville. Då skriver Alexandra till mig att hela skolans nätverk inte fungerar så vi kunde inte göra någonting på datorerna.. Jag gick dit ändå och tänkte att jag får väl skriva för hand då. Dock fick vi inte böckerna vi behövde förrän kvart över 10 och så satt vi väldigt länge och diskuterade med vår lärare om massa :) Så tiden gick och vi blev inte direkt sugna på att börja och det suger att skriva först för hand och sedan skriva in det på datorn. Vi trodde ju det skulle börja fungera efter ett tag vilket det inte gjorde.

Men detta gjorde mig egentligen ingenting, för det var bara jag Alexandra och Sofie kvar så vi satt och snackade i timmar, så skänt var det att få prata ut med sina vänner. Nu känner jag mig superglad och känner hur viktigt det är för mig att ha fina vänner. Och självklart min älskade bästa vän Arian :)

Snart ska jag åka till ridskolan. Hoppning står på schemat, och gissa hur nervör jag är... Har inte hoppat på typ 2.5 år :s och så är jag ju sjuk idag med. Haha Fick veta av Sofie att hästen jag ska ha kan stanna om ryttaren blir osäker. Hmm, inte den bästa hästen man kunde sätta på mig såhär första gången kanske ;) Det får går som det går. Så om jag inte uppdaterar på länge har det troligtvis hänt en olycka (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0