Dagen..

har sett ut såhär. Va uppe till halv 6 på natten för att kolla JVM, somnade med en gång verkligen, haha jag var ju trött redan innan hockeyn började, dock kommer man ju upp i varv av att skrika och hålla på som man gör när man kollar matcher ;) Arian kollade han också, han som tyckt ishockey varit såå tråkigt haha, men han tyckte nog inte det var päst och pina, det var ju trots allt sverige i vm, då spelar det väl inte någon roll vad det är för sport? :)

Men aja, jag sov till 12 och då gick jag direkt till mamma och gjorde mig i ordning. Sedan kom Kjell och pappa och hämtade upp mig och josse för vi skulle äta hos farmor. Aldrig fel med mat och fika ;) Fick någon slags chokladglögg haha, låter knasigt men den var jättegod :D

När vi kom hem satte jag mig direkt vid datorn och började fixa med bloggen, och såhär ser det ut nu. Toppen, trodde inte jag skulle hinna klart idag men det gick :)

Övningskörde lite innan jag skulle till Arian och det gick som det gick hehe, inte bra med andra ord. men jag är ändå väldigt ny ute på vägarna så man får ha överseende tycker jag (a) Hoppas jag kommer känna mig lugnare när jag kör med körskola sen, dom har ju iaf dubbelkommando ;)

Nu sitter jag iaf här hos Arian, själv haha. Men han kommer snart så då blir det säkert film! Älskar film, jag och Arian kollar alltid på film innan vi går och lägger oss, då blir man trött och sover gott sen :)

Ne nu kommer han så nu ska jag gå och pussa på han lite och tigga lite mat, magen börjar kurra känner jag ;)

Ha det så fint och god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0