Då var man där igen

Skolan.. jag är inte så superpigg på skolan just nu, speciellt inte såhär i slutet på en termin, alla stora inlämningar ska in och duktig som jag är sparar jag dom tills dagen innan :) Men jag kan bara inte göra dom i god tid, sitter och har blackout i kålan tills jag ger upp. Orkar inte tänka. Sen en-två dagar innan har jag liksom inget annat val än att göra dom ;) Nästa vecka ska tre saker lämnas in, en stor apu-uppgift, svenska förberedelse inför nationella muntligt och en stor hälsopedagogik uppgift. Tänkte sätte mig och göra hälsopedagogiken nu tills mamma kommer hem, då ska vi till Molle :) Hoppas hoppas att han är sig själv idag!

Är sjukt seg nu och har inga ideér om vad jag ska skriva så vi får se hur det blir med det till kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0