Allt på en gång

Jag fick sova inatt, åh så skönt det var. Jag tänkte att jah skulle kolla på film tills jag somnade så jag slapp kämpa, men jag fick istället kämoa för att hålla mig vaken haha! Kollade på the guardian till 2-3 någonting och somnade efter det. Väcktes några gånger på morgonen av mamma, läkare och hundar men jag somnade om men en gång och jag sov till och från till 12.20 vilket var jätteskönt :)

Jag fick iaf min medicin idag, ska ta det i sju dagar och tog första med en gång. Jag som var glad att jag ändå har feber och hosta för det värsta jag vet är att må illa och kräkas. Men inte ska man väl va utan det ändå, mådde nämligen illa av medicinen -.- hoppas att jag får slippa det resten av veckan nu. Ska äta innan och inte kött :P Men vi får se hur det går, bara jag blir frisk :)

Vill bli frisk nu så jag kan börja träna och äta ordentligt, alltså börja på min utmaning. Har inte mycket matlust nu när jag är sjuk så kan inte äta som jag ska. Men snart så! Jag kommer snart bli frisk :)



Älskling kom förbi en stund och lämnade skolböcker till mig och så fick jag krama han lite :) Jag har ju sovit hemma nu när jag varit sjuk och det är inte vi vana vid, jag sover ju alltid hos honom annars så det blir tomt utan honom. Min sötnos :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0