Utmaning

Blev utmanad av denna tjej!

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Ööh, när jag var 8? haha, jag har sämsta minnet men jag tror det var då jag började rida iaf, min bästa kompis Madde red på en liten ponnyridskola Himlabacken. Jag följde med henne dit en gång och så ville jag med börja, Första hästen jag hade var Nickolina, underbar liten shettis som nu inte finns längre, r.i.p <3 Sedan tror jag jag spelade fotboll, hmm men osäker. fasen, jag har ju inte koll på någonting ;)

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Ett år sedan.. ja, nu får jag nog kolla i bildarkiv och fb statusar haha. Men som jag kan minnas såg det ungefär lika dant ut som nu. Tränade en hel del på friskis och så dansade jag på Danceacademy (magdans) precis som nu och så red jag Molle, Den enda skillnaden var att jag nu går på ridskola också :)

3) FEM SNACKS DU GILLAR
♥ Chooolkad!! Finns ju inget godare, åh vad sugen jag blev på det nu :(
♥ Popcorn, mina egna helst ;) Är proffs på popcorn ;D
♥ Snacks? kan man säga glass här? Isf Solero Yougurt (stavn) persika. Finns inte längre :(
♥ Chips med såklart, euro shoppers paprikachips, olw lättsaltade eller esterella sweet chili
♥ Nu blev det svårare, men naturgodis kan också vara gott :)



4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

Alltså jag suger på texter haha, kommer inte upp till fem ^^
♥ Blinka lilla stjärna
♥ Björnen sover
♥ Om du lämnade mig nu- Lars Winnerbäck (yay en riktig låt!)
♥ Asså fasen kommer inte på fler men kan säkert någon liten truddilutt ;)


5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
♥ Hmm, jag skulle resa resa resa :D Med Arian och familjen
♥ Skaffa en hästapolle :')
♥ Skänka massa pengar till välgörenhet och skämma bort min familj
♥ Köpa det jag vill ha
♥ Köpa ett super fint hus till mig och älskling och ett till mamma



6) FEM DÅLIGA VANOR:
♥ Att jag äter alldeles för mycket cholkad
♥ Är extremt petig, när jag äter måste jag äta salladen först så det inte kommer någon sås på den och det gör att jag kan äta rätt slött ^^
♥ Mitt ticks!
♥ Latmask på morgonen, avskyr att göra frukost och det ska vara så enkelt som möjligt men ändå gott och varierande.
♥ Kolla i kylskåpet varannan minut när jag har tråkigt i hopp om att se något nytt


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
♥ Rida
♥ Dansa
♥ Mysa med Älskling
♥ Göra andra glada
♥ Resa



8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
♥ Hmm, extrema haremsbyxor (tycker det kan vara coolt men såå inte min stil :P)
♥ Hatt, kan vara superfint men skulle inte känna mig hemma i det :)
♥ Stövlar som går över knäna
♥ Baddräkt (sån sportmodel man hade när man var liten)
♥ Collegetröja utan luva haha sån stor och pösig
Om Sofie läser detta vill jag säga att foppatofflor är det skönaste som finns! :') Går i dom hemma JÄMT. Och så är dessa saker sådant jag inte skulle ha nu men man vet aldrig vad man lyckas övertalas till ;)


9) FEM FAVORITLEKSAKER:
♥ Mobil
♥ Datorn
♥ öh.. vad är egentligen en leksak? TV?
♥ -
♥ -

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
♥ Här gick det utför haha! Jag utmanar alla som läser detta och har blogg! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för ticks och vad heter din hund?

2012-02-07 @ 15:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0