Tack tack

Denna dagen har varit riktigt bra faktiskt. Iaf efter skolan ;) Skola är ju inte det roligaste, förutom mina älskade vänner :)

Hoppade ju idag som jag skrev innan och jag skulle ju ljuga om jag sa att det gick bra haha, min ponny var typ övertänd, latmask och galen på samma gång haha. Man visste inte redigt vad han ville. Det gick inge vidare alls i början, tackar alla i gruppen som orkade stå ut med att jag gick göra om många gånger ^^

Men sista rundan gick helt okej iaf, piggelin och ville rusa de sista hindrerna men jag kom runt banan och över alla hinder iaf och det ska jag vara nöjd med :)

Tydligen vad ponnyn (Tabasco) lugn i vanliga fall och gjorde såhär typ en-två gånger om året, typiskt att just jag som inte är erfaren i hoppning skulle få honom just den dagen.. haha :D

Men jag fick beröm av ridläraren iaf och sa att det var han som va dum och att jag ska vara jättenöjd med min ridning. superduktig lärare måste jag säga, ser precis vad felet är och hur man ska kunna göra skillnad och visst visar det resultat. Är väldigt nöjd att jag hamnade i den gruppen :)

Jag skryter inte ofta och vet att många ogillar det men nu har jag haft en stor nedgång så en dag som denna när man får beröm gör mig mycket gladare :)

Men nu måste jag gå och lägga mig, puss puss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0