Mascara

Just nu är jag inne i en peroid där jag vill hitta den perfekta mascaran för mig. Jag jag väldigt jobbiga ögonfransar som inte vill böja sig -.- Jag bäjer alltid mina ögonfransar men med vissa mascaror böjs de tillbaka direkt. Just nu använder jag en vattenfast från lumene och den har jag änvänt sen 8-9:an någon gång. Jag är nöjd med den, ögonfransarna håller sig böjda men den ger ändå ingen wow-effekt och varje kväll måste jag mörda mina ögon för mascaran är nästan omöjlig att få bort. Gnugga gnugga, jag kommer se ut som 50 innan 20 om jag forstätter så här :(

Så nu har jag bestämt mig för att hitta en mascara som böjer fransarna och som går att ta bort mycket lättare. Jag köpte en gammal mascara som jag haft innan bara för de sålde ut den för 50 kr men den gav jag till syrran haha :P Alltså missnöjd.. Idag köpte jag Isadora build up waterproof mascara och den var helt okej. Men jag vill ha något som sticker ut, vill ha något bättre.

Frågade en på Åhlens och hon sa att jag skulle testa L'oréal lash artchitect 4D mascara så nu sitter jag och läser lite om vad andra tycker om den, väldigt olika som allt annat :P Men skulle ändå vilja testa den, kostar dock 169 kr så lite ovärt om den skulle vara dålig men tänk om den inte är det :P Beslutsångest! Skulle vilja testa den bara :) Men jag får väl köpa den iaf, och om den är dålig får jag skälla på tjejen från Åhlens :D

Jag hade en för läänge sen som var sjukt bra, det var samma som jag berättade om innan, den för 50 kr fast den hetter stretch och inte 2000 blabla. Men den som allt annat jag gillar har utgått från sortimentet -.- Den hade allt det jag vill ha, den böjde fransarna utan att jag behövde böja med böjare innan och den var helt enkelt precis som jag ville ha den.

SÅ om ni har tips eller vet något om det jag skrivit får ni gärna kommentera!! :D



Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej sötnos!

Nu är vinnarna av Suit of Sweden uppe! Kika in för att se om du vann och var gärna med i någon annan tävling :D

kram!

2012-02-12 @ 23:57:26
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0