Mys, läsning och stallet

Vaknade idag av att min körlärare ringde mig och flyttade min lektion på måndag. Det har hänt rätt många gånger nu att jag vaknat av att någon ringer mig och värre är det ofta någon jag inte vet vem det är när jag tittar på skärmen. Det jobbiga är också att när jag blir väckt och ska prata kan jag sedan inte somna om.. Men det gör inte så mycket, man ska ju inte sova hur länge som helst. Idag vaknade jag alltså vid halv 9 :) 
 
Just nu sitter jag med filt i soffan framför tv och datorn. Har läst lite inledande i körkortsboke och i studiehäftet. Är nog ändå lite smånervös över om jag får in all info.
 
När mamma kommer hem ska vi åka till stallet. Idag tar jag hand om Jesse, han ska dock inte ridas utan han sätts igång på söndag men jag får mysa lite med honom iaf. Skönt att ta sig ut till stallet efter deppdagen igår. Där är allt bra. Måste bara klä på mig massa med kläder för jag har hört att det ska vara sjukt kallt idag och det märkte jag med på att jag var tvungen att skruva upp elementet rejält.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0