Hårprodukter

Kom nyss hem ifrån en runda men mamma och Josse. Jag behöver nytt balsam och så skulle jag köpa en hårborste med svinborst, har hört att det ska vara bra för håret och att det inte blir lika elektiskt av det vilket jag behöver. Så här under kalla vintertider står mitt hår rakt upp och fastnar i ansiktet -.- Så när jag läste om denna brste var jag bara tvungen att köpa den :) Innan köpte jag ett speciellt schampo och balsam för elektriskt hår men den slutade dem sälja som med allt annat jag gillar så klart. 
 
Förutom borsten köpte jag även balsam och sedan fick jag inpackning och schampo som Rusta hade halva priset på :) Sen kom jag även hem med en tuperingsborste och även den i svinborst. När jag klippte mig använde min frisör en sådan och sa att den var mycket med skonsam för håret och nu hittade jag en på mangan så jag köpte den. Tuperingsborsten har jag redan hunnit testa och den verkar kanon :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0