Bas

Idag fick jag testa att träna i mina nya träningsskor. De var lika sköna att träna i som när jag testade dem. Lite tråkigt är det att jag har baspass, det händer ju inte så mycket och jag blir inte så svettig på baspassen. Men kul är det iaf att jag har fått et annat pass till våren, då blir det i stället skivstång, mitt favoritpass för tillfället :D
 
Snart ska jag käka potatisgratäng, det är ju bara såå gott :')
 
Jag hoppas att det inte blir snökaos imon, det är ju ridning och stänger de av bron kommer vi inte dit :( Jag tror att det är höjdhoppning också och det vill man ju gärna inte missa :)
 

Kommentarer
Postat av: Sufi

Sv: jag har världens sämsta kort. Ska byta bank nu snart, för mitt kort har krånglat sen jag fick det. Tror att jag fått nytt kort två gånger och alla tre jag haft har varit lika cp. Det är nåt från Nordea, men det funkar inte på bussen.. Har provat några gånger men det står bara "tekniskt fel" och blabla när man stoppar i kortet -.- Haha braaa, blev ju glad av att träffa dig så det var ju tur att det inte märktes :D

Svar: Byt till swedbank ;) Det var ju bra :D Tråkigt att plugga körkort ensam :( bajs att du inte kunde ta ditt nu!
Lisa Nilsson

2012-12-10 @ 00:29:38
URL: http://fih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0