Ridsugen!!

Är så fruktansvärt ridsugen, ridlektionerna på Aledal börjar på måndag och jag har Molle jag bara kan skritta på just nu (kan har troligtvis klämsko så han är halt). Men han ska skos imon så snart är han igång igen. Men jag är så sugen på att hoppa, hade jag haft egen häst hade jag hoppat minst en gång i veckan. Nu har jag ju inte det haha. Men det är så kul och man blir ju inte mindre sugen när man tittar på ridsport i OS ;) Molle är ju ingen hopphäst så han rider jag endast dressyr på och myser i skogen men känner att jag vill ha lite mer action och jag älskar hoppning. När jag skaffat körkort och jobb ska jag banne mig börja i en hopp-specialgrupp på Aledal eller något. Helst skaffa egen häst men det känns ju inte tid för det nu, vill veta hur mitt liv blir innan jag skaffar det :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir ingen häst!

2012-08-08 @ 20:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0