Redigerat bilder

Har redigerat och skickat bilder till ytterligare några stycken idag, det tar tid. Men vad gör det när jag ändå inte har något bättre för mig? ;) Så det är vad jag gjort idag. Vill åka och fota mer! Det är ju tävling på öland nästa helg men ännu är det inte många startande och så är det ju en bit dit så hoppas vi kan fixa skjuts och att Sofie kan följa med.
 
Hoppas vi kan sova i stugan så kan jag vara där båda dagarna och att det anmäler sig fler så jag kan stå där i timmar hehe :D Men skare va så skare! Det skulle vara fint väder nästa helg har jag för mig, det vore ju super! Ska någon dit som man kan åka med? haha.
 
Bild från Augustihoppet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0