Molle och stackars knä

Red Molle odag och igår och det är väldigt skönt att vara igång igen :) Igår red jag ut och galoppade, så skoj! Älskar att galoppera i skogen :) 
 
Idag red jag barbacka, blev lite nojjig och tyckte han reagerade och gick lite orent men det var kanske bara inbillning, får se. Eftersomhan kändes fin i skogen skulle det vara mysko om han inte är fin dagen efter. Men aja det var mysigt att rida barbacka, som alltid :)
 
På måndag är det ridning på Aledal igen knäppt nog, kändes som jag var där sist igår.. höömm..  Hoppas vi gör något skoj, typ ut i skogen eller något. Har ju som sagt inte världens piggaste häst så skulle vara najs med något okomplicerat hehe. Kanske blir tvungen att rida barbacka med, lyckades slå i knät nåt så förbannat och det gör ont fortfarande. Hoppas det går över ! Fast barbacka är iofs skoj, kanske gör det ändå. 
 
Gammal bild på mig och Molle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0