Jag tog slut

Jag försökte skriva ett inlägg på mobilen innan men det sket sig, hatar verkligen att Blogg.se inte anpassar sig bra för mobilen :( + att nu skriver jag från den sämsta datorn vi har vilket kommer ta låång tid för mig att skriva om det ens går -.-
 
Iaf om ni tycker jag låter dryg är det för att jag är det höhö.. Nä men jag är väldigt trött av någon underlig anledning. Var i stan idag och var hos min jobbcoach. Efter det blev jag supertrött, ville bara äta men när jag kom hem och gjorde det hjälpte det ändå inte. Eller lite kanske men yttepytte.
 
Ska nog sätta på en film och dega.
 
Blir galen på datorn! :O När jag skriver hoppar den helt plötsligt till en annan rad hela tiden, segare dator får man leta efter -.- Så nu kanske jag ska sluta innan den skadar sig.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild på dig Lisa! Jobbcoach? Vad är du sugen på för jobb? Kram Jennykusin

Svar: Tack! :) ja så jag lättare kommer ut på banan :) butiksjobb men tar i princip vad som hehe. Kram
Lisa Nilsson

2012-08-17 @ 21:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0