Hårfärg resultat

Förresten, jag färgade du håret ööh, igår? Mitt minne...
 
Det blev i alla fall jättebra, tog en färg som hette varm mörkbrun eller något, från Viva. De brukar jag använda :) Men jag är nöjd iaf, ni kanske får se resultat haha, eller ja det får ni, ska bara lista ut hur jag tar bilder på det bäst.
 
Köpte en fjärrkontroll till kameran så den kan jag ju börja använda, jag har bara ett problem hehe, som vanligt? ;) Nä men det är väldigt mörkt i mitt rum så skulle behöva stå ute men men, ja ni förstår inte men det är iaf inte bekvämt... Kan göra det på måndag eller någon dag när hen jobbar :)
 
Det ser ungefär ut såhär fast det är lite mörkare och en mer röd ton :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0