Dag 2 Augustihoppet

Kom hem sent idag, var hos Molle direkt efter och sen åkte jag och mamma till maxi. Det jag supervarmt och skönt idag med, vilket känns i ansiktet! Konstigt nog har jag bränt mig där (tror jag) trots att vi hela tiden stod med ryggen mot solen, hmmm. Aja, sitter och kollar och läser lite hur man installerar ps elements, suger på sånt och är sååå petig, vågar inte chansa så måste veta exakt hur man gör annars tror jag jag ska sumpa allt haha :D Ni får som sagt oredigerade bilder tills dess.
 
Det är en del som är intresserade av bilder så jag och Sofie kom fram till att det nog är bäst vi tar en dag tillsammans och fixar det, massa mail att kolla och hästar. Vi skriver inte upp varje ekipages namn så vi frågar hur hästen ser ut och sen blev allt kaos haha, blev till slut för mycket att hålla reda på så imon har vi nog block och penna med oss, om vi kommer ihåg ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0