Bada med hästarna

Sitter och har kollat igenom alla bilder från Aledal. Vi badade med hästarna idag, så skoj. och det var väldigt varmt i vattnet, det lilla jag fick känna... Hambo som jag hade var inte jättesugen på att bada och jag som aldrig gjort det förut hade ju ingen aning om vad som väntade. Jag försökte få i honom längre men det var svårt för mig som var osäker och så var typ hälften av gruppen längre ut och den andra hälften typ vid land -.- så det var inte så lätt att övertyga Hambo att gå till de som var längre ut. Så fort jag lyckats vända hnom om mot de som var längre ut stannade han upp, stegrade och vände tvärt. 
 
Men nu vet jag iaf till nästa gång hur jag ska göra för att få i hästenlängre ut. När nu det blir. Sofie sa att förra gången var hela gruppen långt ut tillsammans, synd att alla inte ville det idag för då hade det ju varit lättare för mig att få ut Hambo med. Men men. 
 
Det var ju så varmt i vattnet så nu är jag supersugen på att bada, tro det ska vara fint på onsdag så hoppas jag kan få med någon snäll själ till stranden. 
 
Såhär gjorde han varje gång jag ville vända :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0